Today.ua

Названо переказ, після якого ПриватБанк одразу заблокує картку

Українські банки масово блокують картки клієнтів через підозрілі дії. Такими вважають операції з криптовалютою на p2p платформах, де розрахунок проводиться з картки однієї фізичної особи на картку іншої.

Як відомо, такий спосіб розрахунку зазвичай використовують інтернет-шахраї, і банк може дійти висновку, що клієнт бере учать у шахрайських діях.

Клієнт ПриватБанку Павло Маркін залишив скаргу на сайті "Мінфін". Зазначено, що чоловік переказав гроші за криптовалюту, а інша людина від третьої особи скинула йому скріншот листування на біржі Binance. Після переказу його карту одразу заблокували, тому що особа, що переказала гроші, поскаржилася на чоловіка, звинувативши у шахрайстві.

Клієнт зв'язався зі службою підтримки Binance і повідомив про блокування картки через продаж криптовалюти. У результаті його заблокували на цій платформі. Українець зі скріншотами листування з криптобіржею звернувся до служби підтримки ПриватБанку. Його справу розглянули, клієнта повідомили про необхідність повернути кошти від третьої особи.

Рахунок українця заблоковано. Він звернувся із заявою до поліції та там відповіли, що йдеться про адміністративну справу і для вирішення проблеми з ПриватБанком потрібно звернутися до суду.

"Не рекомендую користуватись цим банком. Мій адвокат надіслав запит до ПриватБанку про причину блокування, але після 5 тижнів нам відповіли, що вони не можуть розкрити цю інформацію моєму адвокату, посилаючись на банківську таємницю. Також я відправив заяву на розірвання відносин із банком поштою, але відповіді досі немає. Представник банку вимагає, щоб я повернув гроші шахраям. Дуже погане ставлення до клієнтів", - написав Маркін.

У ПриватБанку відповіли, що йому не вдалося ідентифікувати клієнта за даними у відгуку. Тому слід уточнити контактний номер телефону та надати деталі ситуації.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк запустив новий вид банкоматів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ