Клієнтів ПриватБанку попередили про тимчасові незручності. Протягом кількох годин вони не зможуть проводити операції з платіжними картками або користуватися онлайн-банкінгом. Що стало причиною і коли станеться зупинка сервісів?
У прес-службі ПриватБанку повідомили, що в ніч на 20 жовтня будуть недоступні всі операції з банківськими картками, а також мобільний додаток банку. Йдеться про період з 00 до 07 години ранку.
У цей час клієнти не зможуть переказувати гроші або здійснювати будь-які платежі, зокрема за допомогою онлайн-банкінгу. Крім того, не можна буде скористатися банкоматами, терміналами самообслуговування та POS-терміналами ПриватБанку, які також будуть тимчасово відключені.
Причиною призупинення операцій у банку назвали регламентні роботи, які будуть проводитись у цей відрізок часу. Як зазначили у прес-службі, ця діяльність необхідна для покращення роботи всіх систем та сервісів, щоб операції з банківськими картками клієнтів були максимально безпечними.
У ПриватБанку уточнили, що зазвичай подібні роботи вони проводять вночі і рано-вранці, щоб мінімізувати дискомфорт для своїх клієнтів. Тому вони звернулися до тих власників карток банку, які все ж таки планують на цей час якісь банківські операції, з проханням здійснити їх раніше або перенести на якийсь час після завершення регламентних робіт.
Зазначимо, раніше у ПриватБанку розповіли, як треба діяти, якщо картку заблокували без пояснення причин.