Today.ua

ПриватБанк повертає клієнтам гроші за оплату товарів та послуг карткою

ПриватБанк повідомив про фінансове заохочення для клієнтів. Він повертає їм гроші за оплату товарів та послуг карткою. Кешбеки уже отримали понад 14 мільйонів українців.

У пресслужбі ПриватБанку повідомили, що з травня 2024 року клієнти отримали понад 100 мільйонів акційних пропозицій знижок та кешбеків у рамках реалізації програми лояльності "Привіт". Йдеться про першу на банківському ринку інтелектуальну персоналізовану програму лояльності, яка дозволяє клієнтам банку користуватися найбільш цікавими пропозиціями від провідних брендів.

Власникам карток уже нараховано понад 141 мільйон гривень. Найпопулярнішими категоріями пропозицій серед учасників є продукти, кафе й ресторани, а також АЗС.

Щоб побачити наявні знижки та кешбеки від партнерів, слід зайти у меню "Привіт" у веб-версії або  мобільному застосунку Приват24. Перелік доступних пропозицій від постійних та нових партнерів оновлюються щодня.

Приват24 розмовлятиме жестовою мовою з клієнтами

ПриватБанк планує відкрити у Приват24 можливість отримати професійну консультацію українською жестовою мовою від оператора контакт-центру за допомогою відеодзвінка. Новий функціонал розроблено та впроваджено у рамках Стратегії безбар’єрності, яка покликана створити простір рівних можливостей для отримання фінансових продуктів та послуг усіх клієнтів ПриватБанку.

Дванадцять працівників контакт-центру ПриватБанку під керівництвом професійних тренерів протягом трьох місяців вивчають українську жестову мову. Це дозволить клієнтам вільно комунікувати з банком та отримати консультації, послуги та допомогу.

Нагадаємо, що ПриватБанк долучився о реалізації проєкту "Національний кешбек" – і повертатиме українцям до 3000 грн на купівлю вітчизняних товарів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ