ПриватБанк запровадив зміни до функціоналу популярного сервісу. Програмісти банку вдосконалили "Оплату частинами". Це розширить можливості як для продавців, так і для покупців, що здійснюють покупки в Інтернеті.
Що саме стане доступнішим, розповідає пресслужба ПриватБанку.
Клієнти ПриватБанку активно використовують сервіс "Оплата частинами". Він дозволяє розбити вартість товару на однакові частки і щомісяця оплачувати покупку зі свого рахунку необтяжливими сумами, аж доки її вартість не буде повністю виплачена.
Проте нерідко так буває, що клієнту бракує ліміту, який йому відведений на "Оплату частинами". Водночас і на його платіжній картці немає стільки коштів, щоб відразу оплатити всю покупку одним траншем. Але відтепер це не буде проблемою.
"ПриватБанк розробив новий функціонал "Оплати частинами" для збільшення продажів в інтернеті", — йдеться у повідомленні банку.
Оновлений функціонал дозволятиме клієнтам ПриватБанку здійснювати оплату покупки на інтернет-платформі одночасно як зі своєї платіжної картки, так і за допомогою сервісу "Оплата частинами". Тобто, якщо йому бракуватиме грошей для оплати покупки на його картці, він зможе частково оплатити її з картки, а частково за допомогою сервісу "Оплата частинами".
Така новація, переконані у ПриватБанку заохочуватиме більше клієнтів скористатись цим популярним сервісом, адже у них буде більше можливості придбати омріяний товар.
І, безумовно, це буде вигідно для продавців, які торгують товарами та послугами в Інтернеті. У них буде більше клієнтів, і клієнти більше купуватимуть.
Налаштувати оновлений сервіс продавці можуть в особистому кабінеті. Треба лише зайти у розділ "Оплата частинами" і зробити там налаштування на використання нового функціоналу.
Нагадаємо, клієнти ПриватБанку скаржаться, що в цій фінустанові затримуються виплати за програмою єОселя.