Мобільний оператор Vodafone повідомив про введення нових номерів: що потрібно зробити власникам старих СІМ-карток

Автор: Марченко Любов

Мобільний оператор Vodafone вводить новий код 75, з якого починатимуться номери його клієнтів. Нові номери запроваджуються не замість уже наявних, а на додаток до них. Це дасть змогу розширити кількість користувачів Vodafone на 10 мільйонів нових номерів.

Мобільний оператор Vodafone повідомив про введення нових номерів: що потрібно зробити власникам старих СІМ-карток - today.ua

Про це повідомляє прес-служба мобільного оператора.

У повідомленні йдеться, що Vodafone отримав дозвіл на використання коду 75 (+380 75) від Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку (НКЕК) ще навесні поточного року.

"У Vodafone з'явиться ще один код із "п'ятіркою". До списку кодів мережі мобільного зв'язку, доступних абонентам Vodafone, додається ще один +380 75. Компанія починає впровадження нового номерного ресурсу в усі внутрішні системи та послуги", - повідомляє прес-служба компанії.

Популярні зараз

В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович

У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Мобільний оператор Vodafone повідомив про введення нових номерів: що потрібно зробити власникам старих СІМ-карток

Введення додаткового коду дасть змогу цьому мобільному оператору не тільки збільшити кількість номерів ще на 10 мільйонів, а й дозволить новим і нинішнім клієнтам обирати бажане поєднання цифр.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

На сьогодні Vodafone вже використовує у своїх номерах чотири коди: 050, 066; 095; 099. При цьому, як ідеться в тому ж повідомленні, власникам раніше придбаних СІМ-карт зі старими номерами нічого робити не потрібно. Їхні номери залишаються дійсними і, як і раніше, комунікуватимуть як з номерами всередині своєї мережі, так і з номерами зовнішніх операторів.

Нагадаємо, уряд вимагає, щоби три найбільші мобільні оператори забезпечували 10-годинний зв'язок своїх абонентів у разі тривалих відключень світла. Однак ті заявили, що у них немає такої можливості.

Головне